FAQ

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Ook horen wij graag je feedback. 

 

Moet ik goed kunnen koken om deze gerechten te serveren?

Dat antwoord is heel duidelijk: nee! 
De topchefs hebben het werk al voor je gedaan. Jij hoeft alleen nog maar de finishing toch te doen.
In de handige instructiefilmpjes zie je alle tips en tricks om je bord op sterrenniveau op te maken. Gemakkelijker kan niet.

 

Welke apparatuur heb ik nodig als ik een menu op tafel zet?

Niet veel. Met een pan, staafmixer en een oven heb je alles wat nodig is.

 

Heb ik speciaal kookgerei nodig?

Bij sommige menu's is een rasp nodig.

 

Worden de menu's in de restaurants gemaakt?

Ja, Deze worden door de chefs van ieder sterrenrestaurant gedeeltelijk voorbereid zodat je ze zelf in een handomdraai op tafel kan zetten. Door de koelwagens van Schmidt Zeevis worden de voorbereidde ingredienten opgehaald waar ze in een gekoelde ruimte door een professioneel inpak team in de boxen worden gedaan. Deze worden dan weer in de gekoelde wagens thuis afgeleverd.

 

Hoe lang zijn de dinerboxen houdbaar.

Deze zijn na aankomst 2 dagen houdbaar zodat je bijna iedere dag kan genieten van onze boxen (Dinsdag is op aanvraag). Bij aankomst wel de koelinstructies op de doos volgen.

 

Is er ook een vegetarisch menu?

Jazeker. 

 

Ik heb een allergie/dieetwens. Zijn er speciale gerechten voor mij?

Alle onze produkten bevatten allergenen. Gelieve te mailen of te bellen indien er vragen zijn. Desgewenst kunnen wij advies geven voor alternatieve produkten.

 

Waarom zijn de bezorgkosten hoger dan bij andere webwinkels?

Omdat wij bezorgen in gekoelde vrachtwagens en hebben gekozen voor een persoonlijkere benadering dan andere grote vervoerders. Deze zijn bij ons tussen €17,75 en €24,75 afhankelijk van de order. Deze kan je zien bij de winkelmand.

 

Bestellen

 

 

 


 

SOCIAL MEDIA
Realisatie Acadia.